Procedura de înscriere

Procedura inscriere

 

  1. Va multumim pentru alegerea dumneavoastra de a inscrie copilul la Scoala Spectrum. Pentru finalizarea procedurii de inscrtiere a copilului dumneavoastra, vor trebui urmariti urmatorii pasi:
  2. Vizita la scoala/gradinita – este necesar sa se faca in prealabil o programare prin telefon (021.344.33.44); pot fi luate toate informatiile necesare printr-o intalnire cu directorul scolii sau de la secretariat.
  3. Completarea formularului de inscriere – dupa efectuarea vizitei, parintii pot completa un formular de inscriere pentru a putea fi luati in evidenta locurilor pentru anul scolar dorit.
  4. Completarea dosarului copilului cu actele necesare:
    – copie dupa certificatul de nastere;
    – copii dupa cartile de identitate ale parintilor;
    – adeverinta medicala de la medical de familie in care sa demostreze ca elevul este apt pentru scolarizare;
    – fisa medicala sau copie dupa carnetul de vaccinari;
    – 3 fotografii pentru carnetul de elev;
  5. Semnarea contractului – la data semnarii contractului se va achita taxa de inscriere si prima rata din taxa de scolarizare.